środa, 28 sierpnia 2013

Fontanny

Hey ! 
Bardzo długo mnie nie było, ale miałam dużo spraw na głowie związanych ze szkołą. Sami wiecie 
jak to bywa. Ten nasz szkolny szał ! : ). Od 2 września zacznie się ostatni rok w gimnazjum. Dlatego 
też będzie to bardzo wyjątkowy i tak samo męczący rok nauki. Mimo wszystko nie przeraża mnie to. A za to bardzo się z tego powodu cieszę. 
Swoją drogą dzisiaj wyszła ( podobno) premiera drugiej części mojej ulubionej książki " Krąg ". 
Jeżeli ktoś lubi fantasy połączone z zagadkami, to bardzo polecam. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie wyłowię tą moją zdobycz z salonów ^^
Nie mam pojęcia jak często będę wchodzić na bloga, gdyż za chwilę zacznie się rok szkolny i znów 
będę miała, jak już wspomniałam, naukę na głowie no i jeszcze te egzaminy. Mam nadzieję, 
że będzie dobrze:)

 
   
 
Tutaj kilka podświetlanych fontann, które bardzo mi  się podobają - wyszukanych w google. 
Pozdrawiam ! :3

4 komentarze:

  1. Widziałam raz pokaz takich fintann przy warszawskiej starówce. Niestety zbytnio mnie nie zachwycił. Ale te na zdjęciach wyglądają świetnie :3

    http://cappiono.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo uwielbiam takie fontanny<33 Masz fajny wygląd bloga taki ciekawy, inny :)

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do szkoły to nie masz się czym przejmować. Na pewno znajdziesz czas żeby tu zaglądać :)

    fontanny śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. moja siostra też idzie do trzeciej ;p

    OdpowiedzUsuń